.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاكسازي ساري درآخرین جمعه سال

شمال نیوز : ساري درآخرین جمعه سال باحضور شهردار و سفیران پاکیزگی پاكسازي شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، روز گذشته بیست و پنجم اسفندماه 91، ساری به همت شهرداری، شورای شهر و سازمان پسماند شهرداری ساری پاکیزه شد.

مهندس سید محمدرضا گرامیان مدیرعامل پسماند شهرداری ساری به همراه بروبچه های سازمانش لباس فرم پوشیده  بودند و با همراهی پرسنل خدوم این سازمان؛ سفيران پاکیزگی و همچنین دکتر فلاح مدیر عامل موسسه مردم نهاد آسان و اعضا این مجموعه  که آنها هم لباس فرم به تن داشتند در صحن امامزاده یحیی در کنار مهندس کلانتری معاونت خدمات شهرداری و سرکار خانم حاجیان مدیر مرکز رسانه شهرداری منتظر محلق شدن عبوری شهردار ساری و اعضا محترم شورای شهر بودند.

مهدی عبوری، شهردار ساری به اتفاق محمدحسن کیادهی، دکتر احمدی و دیگر عزیزان با آمدن خود به روند اجرای برنامه نمادین پاکسازی ساری پنج روز قبل از نوروز شدت بخشيدند.

شهردار به محض ورود با پوشیدن لباس فرم به حاضرین پیوست و در کنار آنها از صحن امامزاده یحیی پاکسازی را آغاز کرد. در این مراسم مردم شهرنیز ذره ذره به جمع اضافه شدند و به سهم خود در پاکیزگی و آراستگی شهر قبل از نوروز همت گماردند.

عبوری در این خصوص به ما گفت: خانه تکانی از آیین و رسوم کهن ما ایرانیان قبل از تحویل سال نوست و شهرداری ساری در اقدامی نمادین خواست تا مشارکت مردمی را در این بین با نگاه شهر ما خانه ی ماست داشته باشد.شهردار اضافه كرد:پاکیزه نگه داشتن شهر درست است که وظیفه شهرداری است ولی شهرداری در این وظیفه سنگین نیازمند حمايت و همكاري مردمی است که در این شهر زندگی می کنند و ما از مشارکت شهروندان ساروی در این روز و همچنین معاونت خدمات شهرداری و سازمان پسماند، شورای شهر و NGO آسان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.

مهندس حسن کلانتری معاونت خدمات شهری شهرداری ساری نیز در این مراسم با بیان اینکه به رسم قدیم در پایان سال با نگاه اینکه شهر ما خانه ی ماست گفت: همگي بايد ساري مرکز استان مازندران را برای نوروز 92 و پذیرایی از گردشگران مهیا کنیم و به همين منظور پاكسازي نمادین شهر با حضور مردم و سازمان مردم نهاد آسان،دانش آموزي و بسيج داشته ايم.

دکتر احمدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامي شهر ساری نیز در این برنامه پاکیزگی و نظافت را سنت حسنه ای برشمرد که ریشه در دین و آیین و رسوم ما ایرانیان دارد وایرانیان 5 روز آخر سال را همراه با آیین ، مراسمات و جشن هایی به استقبال نوروز مي رفتند. عضو شورای شهر ساری اضافه کرد: در آستانه سال جدید به مصداق دعای یا مقلب القلوب شایسته است که ضمن پاکیزگی ظاهری، به پاكيزگي باطن نیز  بپردازیم تا سال جدید را متفاوت از سال گذشته و بهتر از آن آغاز کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری به نقش N.G.o ها در این بین اشاره داشت و گفت: سازمان های مردم نهاد پشتوانه انقلاب و نظام هستند. وی ضمن تقدیر از زحمات دکتر فلاح مدیر عامل موسسه مردم نهاد آسان گفت: بدون شک می توانیم ادعا کنیم که این سازمان از جمله فعالترین و کوشاترین سازمان های مردم نهاد در کشور است که در سایه مدیریت خوب دکتر فلاح به عنوان بازوان توانمند نهادهای دولتی در استان فعالیت می کند.

حرکتی نمادین برای جلب مشارکت مردمی

مهندس سید محمدرضا گرامیان مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری نیز در گفتگو با ما اظهار داشت: حرکت نمادین امروز در حقیقت به نوعی قدردانی از زحمات سفیران پاکیزگی شهر ماست که طی یکسال گذشته محله و شهرمان به دست آنان پاک و تمیز گرديد. گرامیان با اظهار اینکه حرکت امروز نوید برای شهروند و دعوت از آنان است تا در نظافت و پاکیزه کردن ساری مرکز استان در حلول سال جدید با شهرداری و مادر تعامل و مشارکت باشند اضافه کرد: امروز خواستیم به مردم بگوییم حضور آنان در عرصه های شهری بسیار ارزشمند است و اینکه پاکیزگی شهر تنها برای مسئولین شهر نیست بلکه همه ما به عنوان یک شهروند باید در داشتن شهری پاک همگام باشیم.

کیادهی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ساری هم با قدردانی از حرکت نمادین پاکیزگی شهر در جمعه آخر سال اینگونه اظهار کرد که: حضور شهردار ارزشی ساری به عنوان بالاترین مسئول شهری در کنار سفیران پاکیزگی شهر نشان از همدلی و اتحاد در مجموعه دارد و اینکه توسعه و آبادانی یک شهر نیازمند همدلی و مشارکت همه اقشار است و این مهم در شهر ساری به راستي محق است. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 اسفند 1391
جناب اقای عبوری واقعا از شما ممنونم.به خدا من حاضرم دست شما را ببوسم.خدا شما رو برای ما سارویها حفظ کنه.من اهل سیاست نیستم اصلا سیاسی بازی بلد نیستم. ان چیزی را که میبینم میگم.اقای استاندار .جناب فرماندار وهمه کسانی که مسئول هستید.اگه کاری انجام بشه مردم بهترین قاضی هستند.جناب اقای عبوری میدونم از بعضی ناملایمات خسته ای ولی بدون مردم ساری پشتت هستند.خدا هم حامیت
موسوی 25 اسفند 1391
خدایی ببینید با چه برنامه های کم هزینه میشه دل این مردم رو شاد کرد
عبوری دمت گرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.654 seconds.